بورڈ آف ڈائریکٹرز

چیئرمین جناب وقار احمد ملک
چیف ایگزیکٹو / منیجنگ ڈائریکٹر قمر حارث منظورجناب
نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر میجر جنر ل نصیر علی خان،ہلال امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ)
نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر میجر جنر ل عابد رفیق ،ہلال  امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ)
نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر جناب عمران معید
نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر ڈاکٹر ندیم عنایت
نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر جناب سمیع الحق خلجی
انڈیپنڈہٹ ڈائریکٹر جاوید اقبال
انڈیپنڈہٹ ڈائریکٹر جناب ظفر اقبال سوبانی
انڈیپنڈہٹ ڈائریکٹر محترمہ جهان ارا سجاد احمد
ہیومن ریسورس کمیٹی
چیئرپرسن محترمہ جهان ارا سجاد احمد
رکن ڈاکٹر ندیم عنایت
رکن جاوید اقبال
رکن جناب سمیع الحق خلجی
سیکرٹری (بر یگیڈئر ریاض احمد گوندل،ستارہ امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ
آڈٹ کمیٹی
چیئرمین جناب ظفر اقبال سوبانی
رکن ڈاکٹر ندیم عنایت
رکن جناب سمیع الحق خلجی
رکن جناب جاوید اقبال
سیکرٹری (بر یگیڈئر ریاض احمد گوندل،ستارہ امتیاز (ملٹری)(ریٹائرڈ
انویسٹمنٹ کمیٹی
صدر ڈاکٹر ندیم عنایت
رکن جناب قمر حارث منظور
رکن جناب سمیع الحق خلجی
سیکرٹری (بر یگیڈئر ریاض احمد گوندل،ستارہ امتیاز (ملٹری)(ریٹائرڈ
ڈاکٹر ندیم عنایت
ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن یونیورسٹی
- فاؤنڈیشن سیکورٹی پرائیویٹ لمیٹڈ
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

ڈاکٹر ندیم عنایت اقتصادیات میں پی ایچ ڈی کی ڈگری کے حامل ہیں اور مالیاتی نظام میں 26 سالہ مقامی اور بین الاقوامی متنوّع تجربہ رکھتے ہیں۔ ان کے پیشہ ورانہ عملی تجربے کو کاروباری گورننس، پالیسیوں کی تشکیل اور نفاذ، منصوبوں کا جائزہ، نفاذ، نگرانی اور تخمینہ کاری، از سرِ نو تبدلی اور سرمایہ کاری فراہم کنندگان کے ساتھ روابط میں تقسیم کیا جا سکتا ہے ۔بطور ڈائریکٹر سرمایہ کاری وہ فوجی فاؤنڈیشن کی سرمایہ کاریوں کی نگرانی کرتے ہیں۔وہ کھاد، سیمنٹ، تیل اور گیس ٹرمینل سرگرمیوں، توانائی کی پیداوار اور تعلیم کے شعبے میں مصروف ِ عمل فوجی گروپ کی کمپنیوں کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ وہ متعدد سرکاری یونیورسٹیوں کے بورڈ کے رکن بھی ہیں۔ ڈاکٹر ندیم نامور یونیورسٹیوں میں اقتصادیات، بین الاقوامی تجارت اور مالیات کے موضوعات پر متعدد تعلیمی کورس بھی منعقد کرا چکے ہیں۔

Lieutenant General Khalid Nawaz Khan, HI(M) Sitara-I-Esar (Retired)

 

CHAIRMAN / DIRECTOR:

- Fauji Foundation
- Fauji Fertilizer Company Limited
- Fauji Fertilizer Bin Qasim Limited
- Mari Gas Company Limited
- Fauji Cement Company Limited
- Fauji Kabirwala Power Company Limited
- Fauji Power Company Dahraki Limited
- Fauji Oil Terminal and Distribution Company Limited
- Fauji Akbar Portia Marine Terminal (Pvt ) Limited
- Dahraki Power Holding Company Limited
- Fauji Fertilizer Company Energy Limited
- Foundation Wind Energy (Pvt) Limited – I
- Foundation Wind Energy (Pvt) Limited – II
 

Lt Gen Khalid Nawaz Khan was commissioned in the Pakistan Army on 20 April 1975 with the coveted Sword of Honour. The General Officer has a vast and varied experience in various capacities on Command, Staff and Instructional assignments which include command of an Infantry Division and a Corps deployed along the Line of Control. The General has also remained as Commandant of the prestigious Command and Staff College Quetta, in addition to having served on the faculties of School of Infantry, Command and Staff College ; and National Defence University. He is a graduate of Armed Forces War college (National Defence University) and Command and General Staff College, Fort Leavenworth, USA. The General Officer holds Masters Degrees in War Studies, Art and Science of Warfare and General Studies. In recognition of his meritorious services, he has been awarded Hilal-e-Imtiaz (Military). The General Officer was also conferred upon the award of Sitara-i-Esar for his leadership role in the aftermath of the devastating 2005 Earthquake in Azad Kashmir. He is an avid golfer.

جناب جاوید اقبال ، ایک اعلیٰ تعلیم یافتہ، متحرک، پر جوش اور پر اعتمادنوجوان ہیں جو نت نئے کاروباری اور انتظامی چیلنجوں کا سامنا کرنے کے لئے تیار رہتے ہیں۔ان کی اعلیٰ کارکردگی کے شعبوںمیں سینئیر لیول منیجمنٹ آپریشنز، مالیاتی منصوبہ بندی (تخمینہ سازی اور جائزہ)، سٹرٹیجک مالیاتی کارروائیاں، مارکیٹنگ طریقہ ِکار، مصنوعات کی قیمت کا تعین ، تجارت، ہیومن ریسورسز انتظام و انصرام،بین الاقوامی اقتصادی ڈھانچہ، تحصیل، راہنمائی کردار، روابط، انفارمیشن ٹیکنالوجی کا نفاذ، آئی ایس او9002 کا نفاذ، سوُت کی فروخت، نئے سپننگ یونٹ کا قیام، سپننگ اور ویوینگ کے لئے مشینری کا انتخاب وغیرہ شامل ہیں۔

جناب ظفر اقبال سوبانی
آزاد/ خودمختار ڈائریکٹر ایف سی سی ایل

ظفر اقبال سوبانی پیداوار، توانائی اور آڈٹ کے شعبوں میں پاکستان اور مشرقِ وسطیٰ کے ممالک میں کام کرنے کا چالیس سالہ تجربہ رکھتے ہیں۔ آج کل وہ مالیات، تجارت اور توانائی کے شعبوں میں مشیر کے طور پر کام کر رہے ہیں اور اس کے ساتھ ایک کاروباری منتظم بھی ہیں۔وہ 2014 سے نج کاری کمیشن کے بورڈ ممبرکے طور پر خدمات سر انجام دے رہے ہیں اور انھوں نے اس دورانیے میں طے پانے والے نج کاری کے معاملات میں فعال کردار ادا کیا ہے جس میں PSE اور توانائی کے شعبے میں کیا جانے والا بنیادی نوعیت کا کام شامل ہے۔مزید برآںوہ جن اداروں کے بورڈ کے ممبر ہیں ان میں ٹی آر جی (پاکستان) لمیٹڈ، پرائمس لیزنگ لمیٹڈ جو برونی انویسٹمنٹ کمپنی کا ذیلی ادارہ ہے، آئی ٹی مائنڈز جو سینٹرل ڈیپازیٹری کمپنی اے جی پی پاکستان لمیٹڈ کا ذیلی ادارہ ہے، اور ہارڈن سولر جو سولر سہولیات کے تیار کنندہ ہیں، شامل ہیں۔ وہ ICAP کی آڈٹ کمیٹی کے چیئرمین بھی ہیں۔
اپنے پیشہ ورانہ سفر میں انھوں نے ہائوس آف حبیب کے ساتھ 2013 سے 2015 کے درمیان دو سال کے لیے نیو پراجیکٹ ڈویلپمنٹ اور ریئل اسٹیٹ مینجمنٹ کے شعبوں میں کام کیا۔ وہ توانائی کے شعبے کی ملک بھر کی صنعت کا بھرپور تعارف رکھتے ہیں اور تمام اہم متعلقہ افراد اور اداروں سے ان کے مستحکم تعلقات ہیں۔ ملک کے توانائی کے شعبے کے اداروں کی سربراہی بھی ان کے تجربے کا حصہ ہے جن میں وہ حبکو پاکستان کے 2011 اور 2013 کے درمیان IPP پر مبنی توانائی کے تین منصوبوں پر CEOاور لبرٹی پاور ٹیک کے 200میگاواٹ کے IPP پر مبنی منصوبے کے CEO رہے۔
ان کی پیشہ ورانہ زندگی کا بڑا حصہ لیکسن گروپ کے ایک حصے سینچری پیپر اینڈ بورڈ کے ساتھ گزرا جس میں 1990 اور 2008 کے درمیان انھوں نے مالیات، بڑے حجم کے منصوبوں کے مالیاتی معاملات، اخراجات اور ترسیلات کے منتظم کی حیثیت سے کام کیا۔ اس کے علاوہ گروپ کے شعبہ مالیات کے درمیان مجموعی رابطہ کاری کی ذمہ داری بھی انھی کے پاس تھی۔انھوں نے پاکستان آکسیجن لمیٹڈ کے ساتھ 1985 سے 1990 کے دوران مرکزی مالیاتی معاملات میں کام کیا۔
وہ انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکائونٹینٹس آف پاکستان (ICAP) کے صدر رہے اور کونسل اور ریجنل کمیٹی میں مختلف حیثیتوں سے فعال خدمات سرانجام دیں۔وہ نَو سال تک کوالٹی کنٹرول بورڈ کے چیئرمین بھی رہے جہاں انھیں پاکستان میں آڈٹ کے کام کے معیار کی مجموعی نگرانی کی ذمہ داری سونپی گئی۔وہ اوورسیز انویسٹرز چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کی انتظامی کمیٹیوں کے ممبر بھی رہے۔ وہ 2004 اور 2005 میں پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس کے سپانسر ڈائریکٹر رہے اور IFC کی طرف سے کارپوریٹ گورننس کے تربیت کار کے طور پر سندیافتہ ہیں۔
انھوں نے 1980 کی دہائی کے ابتدائی برسوں میں چارٹرڈ اکائونٹینسی اور کاسٹ اینڈ مینجمنٹ اکائونٹیسی کی تعلیم پاکستان سے حاصل کی۔ انھوں نے پاکستان میں اے ایف فرگوسن (PWC) کے ساتھ اور سعودی عرب میں ارنسٹ اینڈ یونگ کے ساتھ کام کیا۔

جناب ریحان لئیق
ایڈیشنل ڈائریکٹر فنانس - فوجی فائونڈیشن

جناب ریحان لئیق اکتوبر 2018 میں ایڈیشنل ڈائریکٹر فنانس کی حیثیت سے فوجی فائونڈیشن سے وابستہ ہوئے۔وہ ایک مستند چارٹرڈ اکائونٹینٹ (FCA) ہیں جو تجارتی منصوبہ بندی ، نتائج کی فراہمی، انفراسٹرکچر اور حصول اثاثہ جات کی تنظیمی صلاحیت کو فروغ دینے کا بائیس سالہ مسلّمہ تجربہ رکھتے ہیں۔
جناب ریحان لئیق نے اپنے پیشہ ورانہ سفر کا آغاز پرائس واٹرہائوس کوآپرز کے ساتھ 1989 میں کیا اور میسرز موبلنک، میسرز شلمبرگر اور او جی ڈی سی ایل کے ساتھ ایگزیکٹو ڈائریکٹر (فنانس) کے طور پر منسلک رہے۔ وہ اپنے پیشہ ورانہ سفر میں شلمبرگر کے ساتھ مشرق وسطیٰ، ایشیا، روس اور شمالی امریکہ متعدد ممالک میں اعلیٰ عہدوں پر مالیاتی انتظام کار کے وسیع بین الاقوامی تجربے کے حامل ہیں۔
وہ پالیسی پر عمل درآمد، انتظامِ کار کی رپورٹ سازی، داخلی اور بیرونی تبدیل کاری (مثلاً کاروبار کے لیے وسائل کا ممکنہ حد تک استعمال) اور منافع کی زیادہ سے زیادہ حد کو یقینی بنانے کے لیے تجزیاتی کاروباری معاونت کا کثیرجہتی تجربہ رکھتے ہیں۔