بورڈ آف ڈائریکٹرز

چیئرمین (لیفٹننٹ جنرل خالد نواز خان، ستارہ ِ ایثار (ملٹری) (ریٹائرڈ
چیف ایگزیکٹو / منیجنگ ڈائریکٹر (لیفٹننٹ جنرل محمد احسن محمود، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
ڈائریکٹر قیصر جاوید
ڈائریکٹر ڈاکٹر ندیم عنایت
ڈائریکٹر (میجر جنرل طاہراشرف خان، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
ڈائریکٹر (میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
ڈائریکٹر (برگیڈئیرراشد ولی جنجوعہ , ستارہ ِ امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ
ڈائریکٹر (بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی، , ستارہ ِ امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ
ڈائریکٹر پرویز انعام
ڈائریکٹر جاوید اقبال
کمپنی سیکریٹری (بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال(ریٹائرڈ
ہیومن ریسورس کمیٹی
صدر (میجر جنرل طاہراشرف خان، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
رکن ڈاکٹر ندیم عنایت
رکن (بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی، , ستارہ ِ امتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ
سیکرٹری (بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال(ریٹائرڈ
آڈٹ کمیٹی
صدر قیصر جاوید
رکن ڈاکٹر ندیم عنایت
رکن (میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
رکن پرویز انعام
سیکرٹری (بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال(ریٹائرڈ
تکنیکی کمیٹی
صدر (برگیڈئیرراشد ولی جنجوعہ , ستارہ ِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
رکن (میجر جنرل طاہراشرف خان، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
رکن (میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ
سیکرٹری مسٹر محمد طارق (سینئر جنرل منیجر پلانٹ)

(لیفٹننٹ جنرل خالد نواز خان (ریٹائرڈ

چیئرمین / ڈائریکٹر

- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- فوجی کبیر والہ پاور کمپنی لمیٹڈ
- فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ ڈھیرکی
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈسٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ ڈھیرکی
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی انرجی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲

 

لیفٹننٹ جنرل خالد نواز خان نے 20 اپریل 1975 کو اعزازی شمشیرکے ساتھ پاکستان آرمی میں کمیشن حاصل کیا۔ جنرل خالد نواز خان کمانڈ، سٹاف اور تربیتی حیثیت میں وسیع اور متنوّع تجربے کے حامل ہیں جس میں انفنٹری ڈویژن اور لائن آف کنٹرول پر متعین ایک کور کی کمان بھی شامل ہے ۔ کمانڈ اینڈ سٹاف کالج کوئٹہ جیسے شہرت یافتہ ادارے کے کمانڈنٹ کے علاوہ انہوں نے سکول آف انفنٹری ، کمانڈ اینڈ سٹاف کالج اور نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی میں اعلیٰ عہدوں پر خدمات سرانجام دیں۔وہ آرمڈ فورسز وار کالج [نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی ] اور کمانڈ اینڈ سٹاف کالج، فورٹ لیون ورتھ [امریکہ] کے گریجویٹ ہیں۔ جنرل صاحب وار سٹڈیز، آرٹ اینڈ سائنس آف وار فئیر اینڈ جنرل سٹڈیز میں ماسٹر ڈگری کے حامل ہیں۔ ان کی گرانقدر خدمات کے اعتراف میں انہیں ہلال ِ امتیاز [ملٹری] سے نوازا گیا۔2005 میں آزاد کشمیر میں آنے والے زلزلہ کے بعد ان کی قائدانہ صلاحیتوں کے باعث انہیں ستارہِ ایثار دیا گیا۔ وہ گولف کھیلنے کا شوق رکھتے ہیں۔

لیفٹینٹ جنرل محمد احسن محمود،ہلال امتیاز( ملٹری) (ریٹائرڈ)
چیف ایگزیکٹو ،منیجنگ ڈائریکٹر،فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ

لیفٹینٹ جنرل محمد احسن محمود،ہلال امتیاز( ملٹری) (ریٹائرڈ) ۲۴ فروری۲۰۱۷ کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو/ منیجنگ ڈائریکٹر تعینات ہوئے۔آپ نے ۱۹۷۶ میں پاکستان آرمی کی انجینئرنگ کور میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور Cranfield انسٹیوٹ آف ٹیکنالوجی بر طانیہ سے ڈیفنس ٹیکنالوجی میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔

آپ نے دوران سروس مختلف کمانڈ،سٹاف اور تدریسی فرائض سر انجام دےئے۔ آپ کمانڈ اینڈ سٹاف کالج کوئٹہ اور نیشنل ڈیفنس یوینورسٹی اسلام آباد کے تدریسی شعبوں سے منسلک رہے ۔جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں بطور ڈائریکٹر جنرل ویپن اینڈایکوپمنٹ کے فرائض سر انجام دینے کے علاوہ بطور جنرل آفیسر کمانڈنگ انفینٹری ڈویژن بھی تعینات رہے۔

لیفٹینٹ جنرل کے عہدہ پر ترقی کے بعد آپ انجینئر انچیف پاکستان آرمی تعینات ہوئے اور اس کے بعد عرصہ ساڑھے تین سال کیلئے پاکستان آرڈننس فیکٹریز واہ کینٹ میں بطور چےئرمین اپنے فرائض منصبی ادا کئے۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ نے پاکستان فوج میں عرصہ چالیس سال تک انتہائی کامیابی سے اپنے پیشہ وارانہ امور سر انجام دےئے اور ۲۰۱۶ میں ریٹائر ہوئے۔

قیصر جاوید

 ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- فوجی کبیر والہ پاور کمپنی لمیٹڈ
- فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ ڈھیرکی
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- ھب پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی انرجی لمیٹڈ
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

چیف ایگزکٹوآفیسر

- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲

 

جناب قیصر جاوید پیشے کے لحاظ سے چارٹرڈ اکاؤٹنٹ ہیں ا ور 33 سالہ بعد از تعلیم عملی تجربے کے حامل ہیں۔ فی الوقت وہ ملک کے سب سے بڑے رفاحی / صنعتی/تجارتی گروپ فوجی فاؤنڈیشن کے ڈائریکٹر فنانس ہیں۔اس کے علاوہ وہ فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ، فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ، فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ، ماری گیس کمپنی لمیٹڈ، فوجی آئیل ٹرمینل اینڈ ڈسٹری بیوشن کمپنی لمیٹڈ، فوجی کبیروالا پاور کمپنی لمیٹڈ، فاؤنڈیشن پاور کمپنی (ڈھرکی) لمیٹڈ، پاکستان ماروک فاسفور ایس اے(غیر ملکی کمپنی)، فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ اور دی حب پاور کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ علاوہ ازیں وہ ڈھرکی پاور ہولڈنگ لمیٹڈ (غیر ملکی کمپنی)، فاؤنڈیشن ونڈ انرجی 1 لمیٹڈ اور فاؤنڈیشن ونڈ انرجی2 لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر ہونے کے ساتھ متعدد لمیٹڈ کمپنیوں کی آڈٹ کمیٹیوں اور ہیومن ریسوسز کمیٹیوں کے صدر / رکن ہیں۔
ڈاکٹر ندیم عنایت
ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن یونیورسٹی
- فاؤنڈیشن سیکورٹی پرائیویٹ لمیٹڈ
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

ڈاکٹر ندیم عنایت اقتصادیات میں پی ایچ ڈی کی ڈگری کے حامل ہیں اور مالیاتی نظام میں 26 سالہ مقامی اور بین الاقوامی متنوّع تجربہ رکھتے ہیں۔ ان کے پیشہ ورانہ عملی تجربے کو کاروباری گورننس، پالیسیوں کی تشکیل اور نفاذ، منصوبوں کا جائزہ، نفاذ، نگرانی اور تخمینہ کاری، از سرِ نو تبدلی اور سرمایہ کاری فراہم کنندگان کے ساتھ روابط میں تقسیم کیا جا سکتا ہے ۔بطور ڈائریکٹر سرمایہ کاری وہ فوجی فاؤنڈیشن کی سرمایہ کاریوں کی نگرانی کرتے ہیں۔وہ کھاد، سیمنٹ، تیل اور گیس ٹرمینل سرگرمیوں، توانائی کی پیداوار اور تعلیم کے شعبے میں مصروف ِ عمل فوجی گروپ کی کمپنیوں کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ وہ متعدد سرکاری یونیورسٹیوں کے بورڈ کے رکن بھی ہیں۔ ڈاکٹر ندیم نامور یونیورسٹیوں میں اقتصادیات، بین الاقوامی تجارت اور مالیات کے موضوعات پر متعدد تعلیمی کورس بھی منعقد کرا چکے ہیں۔

۱۔میجر جنرل طاہر اشرف خان، ہلال امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ) 20 جنوری 2017 ؁ء کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ پر بطور ڈائریکڑ منتخب ہوئے۔ آپ نان ایگز یکٹوڈائریکڑ ہیں۔ ہیومن ریسورس)(HR&R) کمیٹی کے صدر بھی ہیں ۔ آپ سنڑل بورڈ آف ڈائریکڑز کے ممبر اور فوجی فاؤنڈیشن کی درج ذیل کمپنیوں کے ڈائر یکڑز ہیں:۔
فوجی فرٹیلائرز بن قاسم لمیٹڈ
فوجی میٹ لمیٹڈ
فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ
فوجی انفراوسٹ فوڈز لمیٹڈ
عسکری سیمنٹ لمیٹڈ
فوجی کبیر والا پاور کمپنی لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجی I- لمیٹڈ

۲۔آپ نے اپریل 1978 ؁ء میں بلوچ رجمنٹ کی 23 بٹالین میں کمیشن حاصل کیا۔نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے وار سڈیز میں ما سٹرزکی ڈگری اور وار کالج مریکہ سے اسٹریجیٹک اسٹڈیز میں ماسڑ کی ڈگری حاصل کی۔ کمانڈ ، سٹا ف اور تربیتی حیثیت میں وسیع تجربے کے حامل ہیں ۔آپ دوران سروس پیشہ وارانہ امورکے کئی اہم ذمہ داراداروں میں تعینات رہے۔آرمڈ فورسز وار کالج اور کمانڈاینڈ سٹاف کالج کوئٹہ کے علاوہ سکول آف ملڑی انٹیلی جنس مری میں تدریسی فرائض سر انجام دینے کے ساتھ ساتھ انفینٹری بریگیڈ میں بریگیڈ میجر کے عہدے پر بھی فائز رہے، اس کے علاوہ آپ نے بوسنیا ہرز یگوو ینا (امن مشن) میں بطور ملڑی آبزرو ر برائے اقوام متحدہ فرائض سر انجام دئیے۔سیاہ چین گلیشئر پر متعین انفینٹری بٹالین کی کمانڈ کی۔آپ نے لائن آف کنڑول کے ساتھ متعین انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ کے ساتھ ساتھ ایک انڈیپنڈنٹ انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ بھی کی اورلائن آف کنٹرول پر متعین ایک کور میں چیف آف سٹاف کے عہدے پر فائز بھی رہے۔ ۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔ ۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔

۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

(میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ

میجرجنرل وسیم صادق (ریٹائرڈ)،ہلال امتیاز( ملٹری 6(جون2017ء ؁کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈکے ڈائریکٹر تعینات ہوئے۔ آپ نے 1979ء ؁ میں پاکستان آرمی کی بلوچ رجمنٹ میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور وار اکیڈمی ترکی سے وار سٹڈیز میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔
آپ نے دوران سروس مختلف کمانڈ،سٹاف اور تدریسی فرائض سر انجام دےئے۔ جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں بطور وائس چیف آف لاجسٹک سٹاف کے فرائض سر انجام دینے کے علاوہ آپ کو یہ اعزازبھی حاصل ہے کہ بطور جنرل آفیسر کمانڈنگ پاکستان آرمی اسٹرائیک ڈویژن تعینات رہے۔
آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ نے پاکستان فوج میں عرصہ 36 سال تک انتہائی کامیابی سے اپنے پیشہ وارانہ امور سر انجام دےئے اور 2015 ؁ء میں ریٹائر ہوئے۔

 

(برگیڈئیرراشد ولی جنجوعہ , ستارہ ِامتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ

۱۔ بریگیڈیئر راشد ولی جنجوعہ (ریٹائرڈ)،ستارہ امتیاز( ملٹری) 1 اپریل 2016 ؁ء کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈکے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر منتخب ہوئے۔

آپ نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر اور بورڈ کی ٹیکنیکل کمیٹی کے صدر ہیں۔اس کے علاوہ فوجی فاؤنڈیشن کی درج ذیل کمپنیوں کے ڈائریکٹر ہیں:۔

فوجی فرٹیلائرز کمپنی لمیٹڈ
فوجی فرٹیلائرز کمپنی انرجی لمیٹڈ
فوجی فرٹیلائرز بن قاسم پاور کمپنی لمیٹڈ
ماری پیٹرولیم کمپنی لمیٹڈ
فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینلز لمیٹڈ
فاؤنڈیشن پاور کمپنی (ڈہرکی) لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجیI- لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجیII- (پرائیویٹ) لمیٹڈ
عسکری سیمنٹ لمیٹڈ
فوجی فوڈز لمیٹڈ
فوجی انفراوسیٹ فوڈز لمیٹڈ

۲۔آپ نے پاکستان آرمی کی انجینئرنگ کور میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور ملٹری کالج آف انجینئرنگ سے سول انجینئرنگ کی ڈگری حاصل کی۔ اور رائل ملٹری کالج کنگسٹن کینیڈا سے سیکورٹی اینڈ ڈیفنس مینجمنٹ میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔

۳۔آپ دوران سروس پیشہ وارانہ امور کے کئی اہم قائدانہ ذمہ داریوں پر تعینات رہے ۔خصوصاََ بطور ڈائریکٹر ورکس اور چیف انجینئرنیوی ،کراچی ،لاہور اسلام آباد اور ساحلی پٹی میں کئی بڑے سول انجینئرنگ پراجیکٹس کی منصوبہ بندی اور ان کو انجینئر ان چیف برانچ کی مدد سے پا ئیہ تکمیل تک پہنچایا۔
اس کے علاوہ آپ 2005 ؁ء میں آنے والے ہولناک زلزلے سے متاثرہ علاقوں میں قومی اور بین الاقوامی مددگار اداروں کے معاون کی حیثیت سے بحالی اور تعمیراتی کاموں کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں ۔

۴۔آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ستارہ امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ فوج میں 32 سال خدمات سرانجام دینے کے بعد ریٹائر ہوئے۔

(بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی(ریٹائرڈ
ڈائریکٹر

- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- عسکری سیمنٹ لمیٹڈ

 بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی(ریٹائرڈ) نے 8 مئی 1966 کو پاکستان آرمی میں کمیشن لیا تھا۔انہیں کمانڈ ، سٹاف اور تربیتی عہدوں کا وسیع تجربہ حاصل ہے۔ان کی گرانقدر خدمات کے اعتراف میں انہیں ستارہِ امتیاز (ملٹری) عطا کیا گیا ہے۔ کمانڈ اینڈ سٹاف کالج کوئٹہ اور نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد  کے گریجویٹ  ہیں اور  انہوں نے جامعہ کراچی سے ایویانکس  اور  یونیورسٹی آف انجنئیرنگ اینڈ ٹیکنالوجی لاہور سے  بیچلرز کی ڈگری اور قائد اعظم یونیورسٹی اسلام آباد سے ڈیفنس اینڈ سٹریجک سٹڈیز میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی ہے۔ انہوں نے برطانیہ میں رائل کالج آف سائنس ، شریون ہیم سے ایک سالہ کورس کامیابی سے مکمل کیا ۔ 

بریگیڈئیر صاحب منصوبہ سازی، انتظامیہ ، نظم و نسق اور جائزہ و تخمینہ سازی کے شعبوں میں وسیع اور متنوّع تجربہ رکھتے ہیں ۔1991 میں اپنی ریٹائرمنٹ کے بعد وہ مندرجہ ذیل اہم عہدوں پر فائز رہے ہیں: - ڈائریکٹر عسکری بنک، چیف ایگزیکٹیو / منیجنگ ڈائریکٹر عسکری سیمنٹ واہ، چیف ایگزیکٹیو عسکری سیمنٹ نظام پور۔ عسکری انوسٹمنٹ اور موبل عسکری کے بورڈ کے رکن کے طور پر انہوں نے اہم خدمات سر انجام دی ہیں۔وہ آل پاکستان سیمنٹ مینوفیکچرنگ ایسوسی ایشن کے چئیرمین /صدر/نائب صدر/ رکن ایگزیکٹیو کمیٹی کے عہدوں پر فائز رہے ہیں۔فی الوقت وہ فوجی سیمنٹ کمپنی کے ڈائریکٹر / صدر آڈٹ کمیٹی اور عسکری سیمنٹ کے ڈائریکٹر ہیں۔

پرویز انعام
چیف ایگزیکیٹو

مڈ ایسٹ پرائیویٹ لمیٹڈ کراچی
یونائیٹد برادرزپرائیویٹ لمیٹڈ کراچی

ڈائریکٹر

فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
یونی بروانڈسٹریز لیمیٹڈ کراچی
یونی برو گارمنٹس پرائیویٹ لمیٹڈ کراچی
یونی برو ٹیکسٹائل ملز لمیٹڈ کراچی
پاک گلف لیزنگ کمپنی لمیٹڈ کراچی

 

جناب پرویز انعام نے لارنس کالج گھوڑا گلی سے انٹر میڈیٹ اور جامعہ سندھ، جامشورو (حیدرآباد) سے گریجویشن کی۔وہ یورپ، برطانیہ، امریکہ، کینیڈا، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، روس، مشرق وسطیٰ اور مشرق بعید میں سفر کر چکے ہیں۔

جناب جاوید اقبال ، ایک اعلیٰ تعلیم یافتہ، متحرک، پر جوش اور پر اعتمادنوجوان ہیں جو نت نئے کاروباری اور انتظامی چیلنجوں کا سامنا کرنے کے لئے تیار رہتے ہیں۔ان کی اعلیٰ کارکردگی کے شعبوںمیں سینئیر لیول منیجمنٹ آپریشنز، مالیاتی منصوبہ بندی (تخمینہ سازی اور جائزہ)، سٹرٹیجک مالیاتی کارروائیاں، مارکیٹنگ طریقہ ِکار، مصنوعات کی قیمت کا تعین ، تجارت، ہیومن ریسورسز انتظام و انصرام،بین الاقوامی اقتصادی ڈھانچہ، تحصیل، راہنمائی کردار، روابط، انفارمیشن ٹیکنالوجی کا نفاذ، آئی ایس او9002 کا نفاذ، سوُت کی فروخت، نئے سپننگ یونٹ کا قیام، سپننگ اور ویوینگ کے لئے مشینری کا انتخاب وغیرہ شامل ہیں۔

بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال[ریٹائرڈ] 19 جولائی 2014 سے فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائریکٹرزکے کمپنی سیکرٹیری ہیں۔ انہوں نے کمانڈ اینڈ سٹاف کالج  کوئٹہ، نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد ،  کمانڈ اینڈ سٹاف کالج نانجنگ ،چین، سے گریجویشن کی۔ متعدد کمانڈ ، سٹاف اور تربیتی عہدوں پر رہنے کے علاوہ، اپنی 30 سالہ فوجی ملازمت کے دوران وہ دو مرتبہ مغربی افریقہ میں  اقوام متحدہ امن مشن  میں شریک رہے۔آئیوری کوسٹ میں اقوام متحدہ امن مشن کے ایک انفنٹری برگیڈ کی کمان کے علاوہ، بطور بریگیڈئیر انہوں نے ایس پی اے او پاکستان آرمی  کے دستے کے کمانڈر اور بین الاقوامی برگیڈکے سیکٹر کمانڈر کے طور پر خدمات سر انجام دیں۔ وہ ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل / ایکٹنگ ڈائریکٹر جنرل  پاکستان رینجرز [سندھ] کے عہدے پر بھی فائز رہے۔وہ نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگوئیجز  سے فرانسیسی زبان میں ڈپلومہ کے حامل ہیں۔

۱۔میجر جنرل طاہر اشرف خان، ہلال امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ) 20 جنوری 2017 ؁ء کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ پر بطور ڈائریکڑ منتخب ہوئے۔ آپ نان ایگز یکٹوڈائریکڑ ہیں۔ ہیومن ریسورس)(HR&R) کمیٹی کے صدر بھی ہیں ۔ آپ سنڑل بورڈ آف ڈائریکڑز کے ممبر اور فوجی فاؤنڈیشن کی درج ذیل کمپنیوں کے ڈائر یکڑز ہیں:۔
فوجی فرٹیلائرز بن قاسم لمیٹڈ
فوجی میٹ لمیٹڈ
فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ
فوجی انفراوسٹ فوڈز لمیٹڈ
عسکری سیمنٹ لمیٹڈ
فوجی کبیر والا پاور کمپنی لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجی I- لمیٹڈ

۲۔آپ نے اپریل 1978 ؁ء میں بلوچ رجمنٹ کی 23 بٹالین میں کمیشن حاصل کیا۔نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے وار سڈیز میں ما سٹرزکی ڈگری اور وار کالج مریکہ سے اسٹریجیٹک اسٹڈیز میں ماسڑ کی ڈگری حاصل کی۔ کمانڈ ، سٹا ف اور تربیتی حیثیت میں وسیع تجربے کے حامل ہیں ۔آپ دوران سروس پیشہ وارانہ امورکے کئی اہم ذمہ داراداروں میں تعینات رہے۔آرمڈ فورسز وار کالج اور کمانڈاینڈ سٹاف کالج کوئٹہ کے علاوہ سکول آف ملڑی انٹیلی جنس مری میں تدریسی فرائض سر انجام دینے کے ساتھ ساتھ انفینٹری بریگیڈ میں بریگیڈ میجر کے عہدے پر بھی فائز رہے، اس کے علاوہ آپ نے بوسنیا ہرز یگوو ینا (امن مشن) میں بطور ملڑی آبزرو ر برائے اقوام متحدہ فرائض سر انجام دئیے۔سیاہ چین گلیشئر پر متعین انفینٹری بٹالین کی کمانڈ کی۔آپ نے لائن آف کنڑول کے ساتھ متعین انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ کے ساتھ ساتھ ایک انڈیپنڈنٹ انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ بھی کی اورلائن آف کنٹرول پر متعین ایک کور میں چیف آف سٹاف کے عہدے پر فائز بھی رہے۔ ۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔ ۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔

۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

ڈاکٹر ندیم عنایت
ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن یونیورسٹی
- فاؤنڈیشن سیکورٹی پرائیویٹ لمیٹڈ
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

ڈاکٹر ندیم عنایت اقتصادیات میں پی ایچ ڈی کی ڈگری کے حامل ہیں اور مالیاتی نظام میں 26 سالہ مقامی اور بین الاقوامی متنوّع تجربہ رکھتے ہیں۔ ان کے پیشہ ورانہ عملی تجربے کو کاروباری گورننس، پالیسیوں کی تشکیل اور نفاذ، منصوبوں کا جائزہ، نفاذ، نگرانی اور تخمینہ کاری، از سرِ نو تبدلی اور سرمایہ کاری فراہم کنندگان کے ساتھ روابط میں تقسیم کیا جا سکتا ہے ۔بطور ڈائریکٹر سرمایہ کاری وہ فوجی فاؤنڈیشن کی سرمایہ کاریوں کی نگرانی کرتے ہیں۔وہ کھاد، سیمنٹ، تیل اور گیس ٹرمینل سرگرمیوں، توانائی کی پیداوار اور تعلیم کے شعبے میں مصروف ِ عمل فوجی گروپ کی کمپنیوں کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ وہ متعدد سرکاری یونیورسٹیوں کے بورڈ کے رکن بھی ہیں۔ ڈاکٹر ندیم نامور یونیورسٹیوں میں اقتصادیات، بین الاقوامی تجارت اور مالیات کے موضوعات پر متعدد تعلیمی کورس بھی منعقد کرا چکے ہیں۔

(بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی(ریٹائرڈ
ڈائریکٹر

- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- عسکری سیمنٹ لمیٹڈ

 بریگیڈئیرعصمت اللہ خان نیازی(ریٹائرڈ) نے 8 مئی 1966 کو پاکستان آرمی میں کمیشن لیا تھا۔انہیں کمانڈ ، سٹاف اور تربیتی عہدوں کا وسیع تجربہ حاصل ہے۔ان کی گرانقدر خدمات کے اعتراف میں انہیں ستارہِ امتیاز (ملٹری) عطا کیا گیا ہے۔ کمانڈ اینڈ سٹاف کالج کوئٹہ اور نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد  کے گریجویٹ  ہیں اور  انہوں نے جامعہ کراچی سے ایویانکس  اور  یونیورسٹی آف انجنئیرنگ اینڈ ٹیکنالوجی لاہور سے  بیچلرز کی ڈگری اور قائد اعظم یونیورسٹی اسلام آباد سے ڈیفنس اینڈ سٹریجک سٹڈیز میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی ہے۔ انہوں نے برطانیہ میں رائل کالج آف سائنس ، شریون ہیم سے ایک سالہ کورس کامیابی سے مکمل کیا ۔ 

بریگیڈئیر صاحب منصوبہ سازی، انتظامیہ ، نظم و نسق اور جائزہ و تخمینہ سازی کے شعبوں میں وسیع اور متنوّع تجربہ رکھتے ہیں ۔1991 میں اپنی ریٹائرمنٹ کے بعد وہ مندرجہ ذیل اہم عہدوں پر فائز رہے ہیں: - ڈائریکٹر عسکری بنک، چیف ایگزیکٹیو / منیجنگ ڈائریکٹر عسکری سیمنٹ واہ، چیف ایگزیکٹیو عسکری سیمنٹ نظام پور۔ عسکری انوسٹمنٹ اور موبل عسکری کے بورڈ کے رکن کے طور پر انہوں نے اہم خدمات سر انجام دی ہیں۔وہ آل پاکستان سیمنٹ مینوفیکچرنگ ایسوسی ایشن کے چئیرمین /صدر/نائب صدر/ رکن ایگزیکٹیو کمیٹی کے عہدوں پر فائز رہے ہیں۔فی الوقت وہ فوجی سیمنٹ کمپنی کے ڈائریکٹر / صدر آڈٹ کمیٹی اور عسکری سیمنٹ کے ڈائریکٹر ہیں۔

بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال[ریٹائرڈ] 19 جولائی 2014 سے فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائریکٹرزکے کمپنی سیکرٹیری ہیں۔ انہوں نے کمانڈ اینڈ سٹاف کالج  کوئٹہ، نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد ،  کمانڈ اینڈ سٹاف کالج نانجنگ ،چین، سے گریجویشن کی۔ متعدد کمانڈ ، سٹاف اور تربیتی عہدوں پر رہنے کے علاوہ، اپنی 30 سالہ فوجی ملازمت کے دوران وہ دو مرتبہ مغربی افریقہ میں  اقوام متحدہ امن مشن  میں شریک رہے۔آئیوری کوسٹ میں اقوام متحدہ امن مشن کے ایک انفنٹری برگیڈ کی کمان کے علاوہ، بطور بریگیڈئیر انہوں نے ایس پی اے او پاکستان آرمی  کے دستے کے کمانڈر اور بین الاقوامی برگیڈکے سیکٹر کمانڈر کے طور پر خدمات سر انجام دیں۔ وہ ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل / ایکٹنگ ڈائریکٹر جنرل  پاکستان رینجرز [سندھ] کے عہدے پر بھی فائز رہے۔وہ نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگوئیجز  سے فرانسیسی زبان میں ڈپلومہ کے حامل ہیں۔

قیصر جاوید

 ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- فوجی کبیر والہ پاور کمپنی لمیٹڈ
- فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ ڈھیرکی
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- ھب پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی انرجی لمیٹڈ
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

چیف ایگزکٹوآفیسر

- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲

 

جناب قیصر جاوید پیشے کے لحاظ سے چارٹرڈ اکاؤٹنٹ ہیں ا ور 33 سالہ بعد از تعلیم عملی تجربے کے حامل ہیں۔ فی الوقت وہ ملک کے سب سے بڑے رفاحی / صنعتی/تجارتی گروپ فوجی فاؤنڈیشن کے ڈائریکٹر فنانس ہیں۔اس کے علاوہ وہ فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ، فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ، فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ، ماری گیس کمپنی لمیٹڈ، فوجی آئیل ٹرمینل اینڈ ڈسٹری بیوشن کمپنی لمیٹڈ، فوجی کبیروالا پاور کمپنی لمیٹڈ، فاؤنڈیشن پاور کمپنی (ڈھرکی) لمیٹڈ، پاکستان ماروک فاسفور ایس اے(غیر ملکی کمپنی)، فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ اور دی حب پاور کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ علاوہ ازیں وہ ڈھرکی پاور ہولڈنگ لمیٹڈ (غیر ملکی کمپنی)، فاؤنڈیشن ونڈ انرجی 1 لمیٹڈ اور فاؤنڈیشن ونڈ انرجی2 لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر ہونے کے ساتھ متعدد لمیٹڈ کمپنیوں کی آڈٹ کمیٹیوں اور ہیومن ریسوسز کمیٹیوں کے صدر / رکن ہیں۔
ڈاکٹر ندیم عنایت
ڈائریکٹر

- فوجی فاؤنڈیشن
- فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ
- فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
- ماری گیس کمپنی لمیٹڈ
- فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
- ڈھیرکی پاور ہولڈنگ کمپنی لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن یونیورسٹی
- فاؤنڈیشن سیکورٹی پرائیویٹ لمیٹڈ
- فوجی آئل ٹرمینل اینڈ ڈ سٹریبیوشن کمپنی لمیٹڈ
- فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۱
- فاؤنڈیشن ونڈ انرجی پرائیویٹ لمیٹڈ - ۲
- پاکستان میروک فاسفورس، ایس اے

 

ڈاکٹر ندیم عنایت اقتصادیات میں پی ایچ ڈی کی ڈگری کے حامل ہیں اور مالیاتی نظام میں 26 سالہ مقامی اور بین الاقوامی متنوّع تجربہ رکھتے ہیں۔ ان کے پیشہ ورانہ عملی تجربے کو کاروباری گورننس، پالیسیوں کی تشکیل اور نفاذ، منصوبوں کا جائزہ، نفاذ، نگرانی اور تخمینہ کاری، از سرِ نو تبدلی اور سرمایہ کاری فراہم کنندگان کے ساتھ روابط میں تقسیم کیا جا سکتا ہے ۔بطور ڈائریکٹر سرمایہ کاری وہ فوجی فاؤنڈیشن کی سرمایہ کاریوں کی نگرانی کرتے ہیں۔وہ کھاد، سیمنٹ، تیل اور گیس ٹرمینل سرگرمیوں، توانائی کی پیداوار اور تعلیم کے شعبے میں مصروف ِ عمل فوجی گروپ کی کمپنیوں کے بورڈ آف ڈائیریکٹرز کے رکن ہیں۔ وہ متعدد سرکاری یونیورسٹیوں کے بورڈ کے رکن بھی ہیں۔ ڈاکٹر ندیم نامور یونیورسٹیوں میں اقتصادیات، بین الاقوامی تجارت اور مالیات کے موضوعات پر متعدد تعلیمی کورس بھی منعقد کرا چکے ہیں۔

(میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ

میجرجنرل وسیم صادق (ریٹائرڈ)،ہلال امتیاز( ملٹری 6(جون2017ء ؁کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈکے ڈائریکٹر تعینات ہوئے۔ آپ نے 1979ء ؁ میں پاکستان آرمی کی بلوچ رجمنٹ میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور وار اکیڈمی ترکی سے وار سٹڈیز میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔
آپ نے دوران سروس مختلف کمانڈ،سٹاف اور تدریسی فرائض سر انجام دےئے۔ جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں بطور وائس چیف آف لاجسٹک سٹاف کے فرائض سر انجام دینے کے علاوہ آپ کو یہ اعزازبھی حاصل ہے کہ بطور جنرل آفیسر کمانڈنگ پاکستان آرمی اسٹرائیک ڈویژن تعینات رہے۔
آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ نے پاکستان فوج میں عرصہ 36 سال تک انتہائی کامیابی سے اپنے پیشہ وارانہ امور سر انجام دےئے اور 2015 ؁ء میں ریٹائر ہوئے۔

 

پرویز انعام
چیف ایگزیکیٹو

مڈ ایسٹ پرائیویٹ لمیٹڈ کراچی
یونائیٹد برادرزپرائیویٹ لمیٹڈ کراچی

ڈائریکٹر

فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ
یونی بروانڈسٹریز لیمیٹڈ کراچی
یونی برو گارمنٹس پرائیویٹ لمیٹڈ کراچی
یونی برو ٹیکسٹائل ملز لمیٹڈ کراچی
پاک گلف لیزنگ کمپنی لمیٹڈ کراچی

 

جناب پرویز انعام نے لارنس کالج گھوڑا گلی سے انٹر میڈیٹ اور جامعہ سندھ، جامشورو (حیدرآباد) سے گریجویشن کی۔وہ یورپ، برطانیہ، امریکہ، کینیڈا، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، روس، مشرق وسطیٰ اور مشرق بعید میں سفر کر چکے ہیں۔

بریگیڈئیر چوہدری ظفر اقبال[ریٹائرڈ] 19 جولائی 2014 سے فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائریکٹرزکے کمپنی سیکرٹیری ہیں۔ انہوں نے کمانڈ اینڈ سٹاف کالج  کوئٹہ، نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد ،  کمانڈ اینڈ سٹاف کالج نانجنگ ،چین، سے گریجویشن کی۔ متعدد کمانڈ ، سٹاف اور تربیتی عہدوں پر رہنے کے علاوہ، اپنی 30 سالہ فوجی ملازمت کے دوران وہ دو مرتبہ مغربی افریقہ میں  اقوام متحدہ امن مشن  میں شریک رہے۔آئیوری کوسٹ میں اقوام متحدہ امن مشن کے ایک انفنٹری برگیڈ کی کمان کے علاوہ، بطور بریگیڈئیر انہوں نے ایس پی اے او پاکستان آرمی  کے دستے کے کمانڈر اور بین الاقوامی برگیڈکے سیکٹر کمانڈر کے طور پر خدمات سر انجام دیں۔ وہ ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل / ایکٹنگ ڈائریکٹر جنرل  پاکستان رینجرز [سندھ] کے عہدے پر بھی فائز رہے۔وہ نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگوئیجز  سے فرانسیسی زبان میں ڈپلومہ کے حامل ہیں۔

(برگیڈئیرراشد ولی جنجوعہ , ستارہ ِامتیاز(ملٹری)(ریٹائرڈ

۱۔ بریگیڈیئر راشد ولی جنجوعہ (ریٹائرڈ)،ستارہ امتیاز( ملٹری) 1 اپریل 2016 ؁ء کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈکے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر منتخب ہوئے۔

آپ نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر اور بورڈ کی ٹیکنیکل کمیٹی کے صدر ہیں۔اس کے علاوہ فوجی فاؤنڈیشن کی درج ذیل کمپنیوں کے ڈائریکٹر ہیں:۔

فوجی فرٹیلائرز کمپنی لمیٹڈ
فوجی فرٹیلائرز کمپنی انرجی لمیٹڈ
فوجی فرٹیلائرز بن قاسم پاور کمپنی لمیٹڈ
ماری پیٹرولیم کمپنی لمیٹڈ
فوجی اکبر پورشیا میرین ٹرمینلز لمیٹڈ
فاؤنڈیشن پاور کمپنی (ڈہرکی) لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجیI- لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجیII- (پرائیویٹ) لمیٹڈ
عسکری سیمنٹ لمیٹڈ
فوجی فوڈز لمیٹڈ
فوجی انفراوسیٹ فوڈز لمیٹڈ

۲۔آپ نے پاکستان آرمی کی انجینئرنگ کور میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور ملٹری کالج آف انجینئرنگ سے سول انجینئرنگ کی ڈگری حاصل کی۔ اور رائل ملٹری کالج کنگسٹن کینیڈا سے سیکورٹی اینڈ ڈیفنس مینجمنٹ میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔

۳۔آپ دوران سروس پیشہ وارانہ امور کے کئی اہم قائدانہ ذمہ داریوں پر تعینات رہے ۔خصوصاََ بطور ڈائریکٹر ورکس اور چیف انجینئرنیوی ،کراچی ،لاہور اسلام آباد اور ساحلی پٹی میں کئی بڑے سول انجینئرنگ پراجیکٹس کی منصوبہ بندی اور ان کو انجینئر ان چیف برانچ کی مدد سے پا ئیہ تکمیل تک پہنچایا۔
اس کے علاوہ آپ 2005 ؁ء میں آنے والے ہولناک زلزلے سے متاثرہ علاقوں میں قومی اور بین الاقوامی مددگار اداروں کے معاون کی حیثیت سے بحالی اور تعمیراتی کاموں کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں ۔

۴۔آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ستارہ امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ فوج میں 32 سال خدمات سرانجام دینے کے بعد ریٹائر ہوئے۔

۱۔میجر جنرل طاہر اشرف خان، ہلال امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ) 20 جنوری 2017 ؁ء کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈ کے بورڈ پر بطور ڈائریکڑ منتخب ہوئے۔ آپ نان ایگز یکٹوڈائریکڑ ہیں۔ ہیومن ریسورس)(HR&R) کمیٹی کے صدر بھی ہیں ۔ آپ سنڑل بورڈ آف ڈائریکڑز کے ممبر اور فوجی فاؤنڈیشن کی درج ذیل کمپنیوں کے ڈائر یکڑز ہیں:۔
فوجی فرٹیلائرز بن قاسم لمیٹڈ
فوجی میٹ لمیٹڈ
فوجی پاور کمپنی لمیٹڈ
فوجی انفراوسٹ فوڈز لمیٹڈ
عسکری سیمنٹ لمیٹڈ
فوجی کبیر والا پاور کمپنی لمیٹڈ
فاؤنڈیشن ونڈ انرجی I- لمیٹڈ

۲۔آپ نے اپریل 1978 ؁ء میں بلوچ رجمنٹ کی 23 بٹالین میں کمیشن حاصل کیا۔نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے وار سڈیز میں ما سٹرزکی ڈگری اور وار کالج مریکہ سے اسٹریجیٹک اسٹڈیز میں ماسڑ کی ڈگری حاصل کی۔ کمانڈ ، سٹا ف اور تربیتی حیثیت میں وسیع تجربے کے حامل ہیں ۔آپ دوران سروس پیشہ وارانہ امورکے کئی اہم ذمہ داراداروں میں تعینات رہے۔آرمڈ فورسز وار کالج اور کمانڈاینڈ سٹاف کالج کوئٹہ کے علاوہ سکول آف ملڑی انٹیلی جنس مری میں تدریسی فرائض سر انجام دینے کے ساتھ ساتھ انفینٹری بریگیڈ میں بریگیڈ میجر کے عہدے پر بھی فائز رہے، اس کے علاوہ آپ نے بوسنیا ہرز یگوو ینا (امن مشن) میں بطور ملڑی آبزرو ر برائے اقوام متحدہ فرائض سر انجام دئیے۔سیاہ چین گلیشئر پر متعین انفینٹری بٹالین کی کمانڈ کی۔آپ نے لائن آف کنڑول کے ساتھ متعین انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ کے ساتھ ساتھ ایک انڈیپنڈنٹ انفینٹری بریگیڈ کی کمانڈ بھی کی اورلائن آف کنٹرول پر متعین ایک کور میں چیف آف سٹاف کے عہدے پر فائز بھی رہے۔ ۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔ ۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

۳۔میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ملنے پر کوئٹہ میں انفینٹری ڈویژن کی کمانڈ کی اور اسکے بعدآپ جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹر میں بطور ڈائریکٹر جنرل آپریشن اینڈ پلان تعینات رہے۔ ریٹائرمنٹ سے پہلے ڈائریکٹر جنرل ڈیفینس ایکسپورٹ پرموشن آرگنائزیشن بھی رہے۔

۴۔ آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستا ن کی طرف سے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری) سے نوازا گیا۔

(میجر جنرل وسیم صادق ، ہلالِ امتیاز (ملٹری) (ریٹائرڈ

میجرجنرل وسیم صادق (ریٹائرڈ)،ہلال امتیاز( ملٹری 6(جون2017ء ؁کو فوجی سیمنٹ کمپنی لمیٹڈکے ڈائریکٹر تعینات ہوئے۔ آپ نے 1979ء ؁ میں پاکستان آرمی کی بلوچ رجمنٹ میں کمیشن حاصل کیا۔ نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے پوسٹ گریجو یشن کی ڈگری اور وار اکیڈمی ترکی سے وار سٹڈیز میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔
آپ نے دوران سروس مختلف کمانڈ،سٹاف اور تدریسی فرائض سر انجام دےئے۔ جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں بطور وائس چیف آف لاجسٹک سٹاف کے فرائض سر انجام دینے کے علاوہ آپ کو یہ اعزازبھی حاصل ہے کہ بطور جنرل آفیسر کمانڈنگ پاکستان آرمی اسٹرائیک ڈویژن تعینات رہے۔
آپ کی اعلی خدمات اور مثالی کارکردگی کو سراہتے ہوئے حکومت پاکستان نے آپ کو ہلال امتیاز (ملٹری )سے نوازا ۔ آپ نے پاکستان فوج میں عرصہ 36 سال تک انتہائی کامیابی سے اپنے پیشہ وارانہ امور سر انجام دےئے اور 2015 ؁ء میں ریٹائر ہوئے۔